Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/20/2021 in all areas

  1. 2 points
    Ciekawe czy administrator którego oficjalnie obraziłeś, przyjmie teraz.oficjalnie przeprosiny i oficjalnie ci wybaczy. To że chcesz pomóc to jest jasne. Najpiękniejsze jest to jak zamknąłeś temat : "Na codzień jestem bardzo kulturalnym człowiekiem ale ostatnio mam troszkę problemów" JA to rozumiem, ale "troszke problemów" to sie robi właśnie jak ktoś kogoś wyzywa, tymbardziej admina za nic. Na serwerze nie wolno wyzywać drugiej osoby bezpodstawnie bo to jest logiczne że.będzie ban. Przynajmniej powinien być z automatu. No chyba że admin perfidnie sobie na obelgi zapracował prowokował Cie? Jak to sie stało że najpierw zwyzywałeś admina, dostałeś ban. Po czym przeprosiłeś i wypełniasz podanie o admina bo to mi sie kupy nie trzyma. Oficjalnie nic z tego nie rozumiem ......
  2. 2 points
  3. 2 points
    [align=center]Regulamin Serwera CS 1.6 [/align] 1. Na serwerze zakazane są wszelkiego rodzaju wspomagacze oraz skrypty. (zabroniony jest min. celownik do awp) 2. Dozwolone są tylko standardowe modele postaci za wyjątkiem modeli HIGHFPS (dozwolone są jedynie zmiany modeli rąk i broni) 3. Zabronione jest specjalne i złośliwe utrudnianie gry innym. Świadome przeszkadzanie innym graczom w rozgrywce np. rzucanie pod nogi flashe, blokowanie innych, celowe blokowanie wejść będzie karane. 4. Na serwerze obowiązuje kategoryczny zakaz wchodzenia na tekstury oraz korzystanie z bugów mapy. 5. Na serwerze zakazane jest obrażanie,wyzywanie innych graczy. 6. Na serwerze obowiązuje kategoryczny zakaz obrażania rodziny drugiego gracza. 7. Zabronione jest reklamowanie różnego rodzaju stron. Dotyczy to również reklamowanie adresów IP konkurencyjnych sieci serwerów. 8. Zakaz podszywania się pod innych graczy. 9. Zakaz nadużywania mikro podczas gry. 10. Zakaz spamowania na czacie (say/team_say) 11. Niedozwolone jest puszczanie muzyki na serwerze. 12. Zakazane jest podpowiadanie na wszelakich komunikatorach typu skype, mumble, vt. 13. Zabronione są nicki zawierające przekleństwa oraz treści rasistowskie i naruszające czyjeś godności 14. W razie zauważenia czitera podczas nieobecności admina gracz powinien powiadomić admina na gg/steam lub napisać na forum o sytuacji podając nick gracza, IP/ID, dokładną datę i opis. 15. Zakaz bezpodstawnego osądzania graczy o cheaty nie mając na to dowodów ( demko,screenshot ). Jeżeli oskarżasz drugą osobę o cheaty nie mając dowodu - licz się z tym ze możesz zostać ukarany. 16. Na wrzucenie screenshotów zrobionych w czasie gry jest 24 godziny. Po upłynięciu czasu screenshoty nie będą przyjmowane. Przy wrzucaniu screenshotów pamiętaj o stosowaniu się do wzoru. 17. Na odwołanie się od bana czekamy maksymalnie 24 godziny od zdarzenia. Po tym czasie odwołania nie będą rozpatrywane. 18. Wchodzenie na serwer w czasie, gdy poprzedni ban jeszcze nie wygasł będzie interpretowane jako niestosowanie się do poleceń Admina a to doprowadzi do otrzymania kolejnego bana. (Licz się z tym, że jeżeli wchodzisz na serwer z aktywnym banem, możesz otrzymać bana na zawsze.) 19. Na serwerze nie ma zakazu przeklinania, aczkolwiek nie zapominajcie o tym ze są pewne granice. Notoryczne używanie wulgaryzmów może doprowadzić do bana czasowego. Używaj wulgarnych słów z głową, jeżeli będziesz to robił bezmyślnie i nadmiernie - zostaniesz ukarany. [align=center]Regulamin Admina [/align] 1. Masz obowiązek zachować kulturę osobistą na serwerze jak i na forum. 2. Widząc nie spokojną atmosferę na serwerze, masz obowiązek ja uspokoić. 3. Jeżeli gracz łamie regulamin, powinieneś go o tym poinformować. Jeżeli postępowanie gracza nie zmieni się, masz prawo ukarać gracza w postaci kicka/bana. 4. Admin ma obowiązek sprecyzować powód bana, tak aby gracz który go otrzymał wiedział za co został ukarany. 5. Od admina względem graczy wymagany jest szacunek, nie ważne jak niskim poziomem intelektualnym wykaże się gracz. 6. Od admina wymagany jest obiektywizm. 7. Po zrobieniu ssów, admin ma obowiązek wejść na forum i je sprawdzić. Admin ma obowiązek zrobić 5 ”poprawnych” screen'ów - nie robimy SS z respa! 8. Jeżeli nie jesteś pewien decyzji jaką powinieneś podjąć, a jest inny admin na serwerze – skonsultuj się z nim. 9. Jeżeli spodziewasz się skargi w swoim kierunku, przygotuj się - nagrywaj demka, rób screeny. Jeżeli nie będziesz miał żadnych argumentów na swoją obronę - stracisz Admina. 10. Nie nadużywaj pisania @ oraz @@. 11. Regularnie spędzaj czas na serwerze. Jeżeli jest jakiś powód dla którego nie możesz w danym okresie grać – powiadom o tym H@ 12. Admin powinien odwiedzać forum przynajmniej raz dziennie. 13. Nie nadużywaj praw admina. Nie banuj, nie wyrzucaj graczy bezpodstawnie ! 14. Nie lekceważ zgłoszeń graczy, nie zaniedbuj swoich obowiązków. 15. Spory, kłótnie między Adminami powinny być załatwiane prywatnie bądź w odpowiednim dziale widocznym tylko dla Adminów. 16. Nie wywyższaj się. Nie zapominaj o jednej fundamentalnej rzeczy: Admin dla Graczy – Nie Odwrotnie ! Admin naruszający lub łamiący postanowienia powyzszego Regulaminu może mieć czasowo lub całkowicie zablokowane uprawnienia adminowskie. Wszelkie skargi na niezgodne z niniejszym Regulaminem działania adminów przyjmuje i rozpatruje Administrator ============================================================================================ Niniejszy Regulamin obowiązuje od chwili jego opublikowania. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w części lub całości nie podając przyczyny takiego zachowania. W razie jakichkolwiek problemów czy sugestii odnośnie treści niniejszego Regulaminu prosimy o kontakt z Administracją.
  4. 1 point
    Obecny nick : fenn Przyszły nick : fenndt Proszę o dopisanie mi do nicku -dt Dziękuję.
  5. 1 point
    Dostałeś bana za obrażanie i nie muszę dawać żadnego ostrzeżenia, a te "zamknij mordę" to chyba wersja mocno ocenzurowana XD Może po 30 minutach wbiłeś znów na serwer i dostałeś perma za grę na aktywnym banie. UB nie będzie. Pozdrawiam cieplutko.
  6. 1 point
    1. Nick na Serwerze: malyOP 2. Imię: Mateusz 3: Data Urodzenia: 02.12.1998 4: Czy spełniasz wszystkie warunki: TAK 5. Steam_ID: 902 STEAM_0:0:441960406 6. Staż gry: 15 lat (na tym serwerze +- miesiac) 7. Znajomość amx w skali 0-10: 5 (chwila przerwy była w csa i no) 8. Czy byleś już adminem (gdzie, jak długo): Tak Only Awp infectia (opiekun | rok) PB world (opiekun | 2 lata) i byly na pewno tez inne serwery ale na tych dwóch miałem najdłuższy staż. 9. Dlaczego akurat Ty powinieneś zostać adminem: Brak administracji, mam trochę czasu teraz bo musze urlopy powykorzystywać, dużo cheaterów na serwerze 10. Czy posiadasz mikrofon: TAK 11. Czy wyrażasz chęć pomocy finansowej dla serwera [TAK/NIE]: TAK (do ugadania) 12. Zainteresowania: Motoryzacja, informatyka, grafika, elektronika, Djka, muzyka itd. 13. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią regulaminu, oraz akceptuję jego postanowienia [TAK/NIE]: TAK
  7. 1 point
    Regulamin Forum I. Zasady ogólne: Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Posiadanie tzw. "Multikonta" będzie karane banem permanentnym. Zabronione jest korzystanie z tymczasowych/jednorazowych adresów e-mail, jako adresu przypisanego do konta użytkownika na Forum. Na forum zwracamy się po imieniu lub po nicku. Nigdy samym nazwiskiem. Na forum nie istnieje podział na równych i równiejszych, każdy ma równe prawo do wyrażania własnego zdania. Na forum obowiązuje kategoryczny zakaz wyzywania, obrażania innych użytkowników. Na forum, obowiązuje kategoryczny zakaz reklamowania innych for lub stron o podobnej lub takiej samej tematyce. (Wyjatkiem jest przeznaczony do tego odpowiedni dział) Obowiązuje zakaz kopiowania, plagiatowania, udostępniania wszelkich postanowień, grafik, treści umieszczonych na stronie bez zgody Administracji. II. Zakładanie tematów, pisanie postów Na forum należy przestrzegać zasad interpunkcji i ortografii. Zabronione jest umieszczanie na forum treści nie zgodnych z polskim prawem, treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe oraz naruszające zasady etykiety i dobrego wychowania. Zakaz rozpowszechniania pirackiego oprogramowania, umieszczania/rozpowszechnia treści o tematyce pornograficznej bądź rasistowskiej. Zakaz umieszczenia w profilu linków do stron www, banerów reklamowych. Administrator ma prawo usuwać/edytować posty i tematy bez podania uzasadnienia. Nie nadużywamy emotikon, wykrzykników, pytajników. Unikamy używania wyłącznie wielkich liter. Zakaz nabijania postów bezsensownymi tematami/odpowiedziami. Kolor czerwony przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla Administratora Unikamy pisania dwóch postów pod rząd. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać - użyj opcji "Edytuj". Nie piszemy w sposób utrudniający innym odczytanie naszego postu. Pamiętaj aby treści wypowiedzi były czytelne i zrozumiałe dla innych forumowiczów. Osoba zakładająca temat ma obowiązek nadać tematowi nazwę zgodną z jego treścią. Użytkownicy mają obowiązek zakładać tematy w odpowiednich działach. Na forum obowiązuje kategoryczny zakaz pisania agresywnych w przekazie prowokacyjnych postów prowadzących do kłótni i sporów. Prywatne rozmowy, kłótnie, konflikty należy załatwiać na PW/GG. Na forum nie ma zakazu przeklinania, aczkolwiek nie zapominajcie o tym ze są pewne granice. Notoryczne, bezmyślne używanie wulgaryzmów może skutkowac warnem. III Ostrzeżenia Za złamanie regulaminu użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem o różnej wartości punktowej. Ostrzeżeniem ukarany może zostać każdy użytkownik, włącznie z administracją. Za 4 ostrzeżenia zostaje odebrana możliwość pisania na forum, za 6 – całkowita blokada konta. Istnieje możliwość odpracowania ostrzeżenia. IV Pozostałe Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza przepisy forum. Zabronione jest spamowanie, nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych, bezwartościowych postach Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia/zbanowania osób działających na niekorzyść forum. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w części lub całości nie podając przyczyny takiego zachowania. W razie jakichkolwiek problemów czy sugestii odnośnie treści niniejszego Regulaminu prosimy o kontakt z Administracją.