$OLDIER

Support
  • Content Count

    53
  • Donations

    70.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

$OLDIER last won the day on May 5

$OLDIER had the most liked content!

Community Reputation

67 Excellent

1 Follower

About $OLDIER

  • Birthday 01/17/1992

Recent Profile Visitors

509 profile views
  1. Wgrany plugin QuakeSounds wraz z jego standardowymi dźwiękami.
  2. Grawitacja dla scoutzknivez ustawiona. Kupowanie już powinno być wyłączone na stałe, dałem czas 0 na czas do kupna. Czas mapy skrócony do 15 min. Czar rundy skrócony do 2 min.
  3. Nowe mapy wgrane i mapcycle zaktualizowany. Nowe roundsoundy też już wgrane. Odnośnie pluginu do statystyk to niech się K7 wypowie. Ale nie wpychał statów do czatu, bo czat przede wszystkim służy do rozmów, a nie wyświetlania informacji. I tam już się tam wyświetla sporo informacji cyklicznych, a takie staty raz na koniec rundy łatwo zginą w tym gąszczu.
  4. Szczerze mówiąc nie znam się na serwerach AWP pod tym względem, więc nie wiem co może się podobać. Takie kwestie najlepiej rozstrzygać drogą propozycji na forum. Wtedy mogę coś ewentualnie wrzucić. Generalnie nie jestem opiekunem serwera AWP, ja tu tylko pomagam ogarniać bo się przypadkiem coś tam znam. Dobrze też byłoby nie robić z tego tematu dyskusji zbiorczej. Kwestie, które wymagają szerszej dyskusji powinny mieć swoje osobne tematy.
  5. Mutowanie pod komendą /mute zostało naprawione. Menu mutowania dla admina również już działa, jest pod komendą w konsoli amx_gagmenu lub w czacie /gag. To menu jest również dostępne w Amxmodmenu W przypadku gdyby admin chciał wyciszyć lokalnie sobie graczy poprzez /mute (tylko dla siebie, nie globalnie) to póki co nie może tego zrobić, bo plugin admin listen zapewnia mu słyszenie wszystkich graczy. Inna sprawa, że skoro jest adminem to raczej musi słyszeć delikwentów, bo mogą reprezentować postawę niegodną człowieka, a on może o tym nie wiedzieć. Mogę się teraz podjąć dodania opcji rezerwacji kont na hasło. Co do reszty spraw jak sklep, vip, skiny nie wiem jak stoi sprawa, ale to nie ja decyduję.
  6. Wspaniale uczciliście moje urodziny, dziękuję, nie musieliście...
  7. $OLDIER

    Boty

    W wolnej chwili zgłębię temat tychże botów. Później wiedzę tajemną przekażę do odpowiednich czerwonych służb ZI jak się z nimi obchodzić i wydawać polecenia, aby pałowali i dusili protesty... yyy żeby się dobrze sprawowały na mapach,
  8. $OLDIER

    Boty

    Poszperałem po internetach trochę i napotkałem całkiem ciekawe boty. https://www.youtube.com/watch?v=9tU4_Vo6W3o Boty aż tak nie głupieją na mapach zm. Eksplorują, wchodzą na kampy i potrafią się tam bronić. Nie wiem na ile to zasługa pluginu, czy po prostu dobrze przygotowanych waypointów dla botów dla tej mapy. Ale zawsze jak się komuś nudzi, to może je zrobić samemu.
  9. $OLDIER

    Boty

    Oj lata temu patrzyłem za jakimiś botami pod serwer ZI. Pamiętam, że potrafiły zgłupieć, gdy nie potrafiły określić celu mapy (brak bs, hostów), pamiętam jak chyba kiedyś po prostu biegły w ścianę.. To jak działają boty wg mnie opiera się właśnie o cele mapy, które na modach ZI są niejasne, abstrakcyjne. Nie wiem, czy jeśli nie ma bomby do podłożenia czy zakładników to czy domyślnym celem staje się wyeliminowanie wszystkich przeciwników, fajnie by było. Bo generalnie boty myślą o przejściu przez dane pomieszczenie/lokację w oparciu, że jest po drodze do bs, hostów, myślą o ochronie/ataku na ten cel. Chyba jeszcze sprawdzają spawn pointy przeciwników. Ale raczej nie sprawdzają od tak sobie wszystkich lokacji nie widząc przeciwnika. Taka moja teoria. Jeśli chodzi o tunele czy wchodzenie na kucaku w wąskie pomieszczenia to powinny ogarniać, ale muszą mieć cel by tam wchodzić, a jeśli to jest tunel do kampy ze ślepym zaułkiem to obstawiam, że taki bot nie wejdzie, aby sprawdzić. Raczej też odpadają jakieś strategie po stronie zombie botów w stylu podsadzanie się, jeśli cel jest nieosiągalny w pojedynkę. No i nie będą się popychać. Ale może po tylu latach coś się zmieniło, może ktoś stworzył ciekawe boty, w końcu są oficjalne mody zombie do CS source i Cs go i chyba musieli tam nad tym popracować.
  10. Wyłączone, tak mi się wydaje. Możecie przetestować
  11. Witajcie użytkownicy! W dniu dzisiejszym została wpłacona dotacja od użytkownika $OLDIER Kwota dotacji: 50.00 PLN Dziękujemy w imieniu całej społeczności Centrum-cs.pl! ----- (Wiadomość wygenerowana automatycznie) Ty również możesz wesprzeć naszą sieć serwerów! Aby tu uczynić, wejdź w link -> kliknij tutaj <-
  12. Kiedyś i ja myślałem nad tym, jak sobie z tym poradzić, sytuacja może nie dotyczyła cwaniaków że zmiennym IP, a po prostu chcieliśmy przyznawać ViPy czy skiny dla graczy NS że zmiennym IP. Coś chyba wtedy kombinowałem z DProto, konfigurowałem tak, by w jakiś sposób generował stałe steam id dla takich graczy. Oczywiście to nie działało we wszystkich przypadkach i tak. Też to było dawno i może już rozwiązanie nie działa, ale może przypomnę sobie.
  13. Zawsze jak widziałem ten wykrzywiony model to bezpiecznie mogłem kicknąć JOINTa bez sprawdzania.
  14. [Q] Skąd bierzesz siły prowadzenie tego całęgo burdelu na kółkach? [Q] Czy żyjemy w matrixie? [Q] Pigułka czerwona czy niebieska? [Q] Najpierw plasterek szynki potem sera czy na odwrót? [Q] Koty czy psy? [Q] Największe marzenie z dzieciństwa? [Q] Ulbuiona zabawa z dzieciństwa? [Q] Dokąd nocą tupta jeż? [Q] Jaką jedną naprzyrodzoną zdolność chciałabyś mieć? [Q] Czy wymyśliłaś koronawirusa, by zagrać w Zombie Infection w realu?