Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Co wiesz o osobie wyzej

Napisany przez Kleopatra, 26-04-2018, 00:33


Co wiesz o osobie wyzej

Offline Kleopatra

#1
Temat mówi sam za siebie, no to zaczynamy! Finna






Smerfetka i jest smerfnie
Szukaj Odpowiedz

Offline to live is to die

#2
wydaje mi się, że dużo czasu spędzasz w wirtualnej rzeczywistości i z wirtualnymi znajomymi Wink






Szukaj Odpowiedz

Offline PIZGATRON

#3
Dobrze wywiązujesz się z adminowania na serwerze. Wydajesz się być spoko gościem, jednak rzadko trafiam na Ciebie na serwerze, więc dużo nie rozmawialiśmy Happywide






Szukaj Odpowiedz

Offline  WALLACE

#4
Lubisz czytać książki, maturzysta, nie radzisz sobie z adminowaniem, suaby gracz, muszę Cię boostować Happywide






Szukaj Odpowiedz

Offline PIZGATRON

#5
Nie lubisz czytać lektur, również maturzysta, słaby na overpassie, przegrałeś na lanie w 1/2 finału. Lepszy w 1.6 niż w go. Mówisz, że potrzebujesz 2 linijek do zmierzenia swojego interesu, ale dobrze wiemy, że po to, aby obłożyć go z dwóch stron Finna






Szukaj Odpowiedz

Offline Logan

#6
Big Grin 
Dobry gracz, Cool Dobry admin, Heh Lubi się śmiać z botów takich ja ja xdd, Finna Jeszcze nie zdobył wszystkich osiągnięć w l4d2,Przerzuca sie z 1.6 na cs go ? Skeptical A tak ogólnie spoko gość  Happywide






Szukaj Odpowiedz

Offline Stenziu

#7
Fajny motocykl ;p twój? jak tak to jaka pojemność? Happywide






Szukaj Odpowiedz

Offline Logan

#8
(27-04-2018, 13:57)Stenziu napisał(a): Fajny motocykl ;p twój? jak tak to jaka pojemność? Happywide

faja dziewczyna  Cool  nie jest mój a jest to kawasaki zx10r.  Wink






Szukaj Odpowiedz

Offline Kleopatra

#9
Moim zdaniem spoko ziomek






Smerfetka i jest smerfnie
Szukaj Odpowiedz

Offline PIZGATRON

#10
D:   .






Szukaj Odpowiedz

Offline Hiszpan

#11
Moim zdaniem to również spoko ziomek.






Szukaj Odpowiedz

Offline Carolinka

#12
Moim zdaniem to również spoko ziomek.






Szukaj Odpowiedz

Offline  WALLACE

#13
Wredna, niekulturalna, ale ogólnie dobra ziomalka.






Szukaj Odpowiedz

Offline Psiryj

#14
moim zdaniem spoko zoiomek






Szukaj Odpowiedz Strona WWW

Offline Kleopatra

#15
Malo mi znany kolega






Smerfetka i jest smerfnie
Szukaj Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości