Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Wspólne granie na Zombie Infection

Napisany przez _Mam_cie_na_hiT_, 13-05-2018, 16:33

Wspólne granie na Zombie Infection

Offline _Mam_cie_na_hiT_

Exclamation 
Cześć wszystkim gram na ZI od chyba 6 lat gdy serwer był wiecznie zapchany, trzeba było kupować sloty. Zawsze gdy wchodziłem na serwer wiedziałem że będzie wesoło latające zombie po całej mapie od strzału w nich z shotgubna czy sama atmosfera. Sytuacja zaczęła się psuć w połowie 2017 roku gdy na serwerze było 15/32 os. aż do dziś kiedy n Heart ikt nie gra lub czasem jakiś przypadkowy gracz wpadnie i wyjdzie. Naprawdę tęsknie za czasami kiedy serwer był pełen zajebistych graczy. I tu mam prośbę do użytkowników forum, może byśmy się umówili ponownie na jakieś granko ? Heart

Szukaj Odpowiedz

Offline Stenziu

Można pograć tylko pisz kiedy Happywide

Szukaj Odpowiedz

Offline _Mam_cie_na_hiT_

(13-05-2018, 17:46)Stenziu napisał(a): Można pograć tylko pisz kiedy Happywide
Właśnie piszę by ustalić kiedy, tylko by było więcej os. Finna. Mi pasują raczej weekendy.

Szukaj Odpowiedz

Offline Carolinka

Najwięcej ludzi jest dostępnych w weekendy.  Dodajcie się wszyscy do znajomych na Steam i zapraszajcie do gry.... Ja nic innego nie robię, jak tylko Wam spamuje zaproszeniami do gry i zawsze się wtedy zbiera jakaś 10 osobowa ekipa. Niestety w ten weekend będę nieosiągalna... Wspierać będę Was duchowo i puszczę sygnał na fanpage'u oraz grupach Steam ZI, gdzie mam prawa Administratorskie. Dajcie znać tylko, która godzinę mam wpisać w "ogłoszeniu". Smile Po 15:00 w sobotę i niedzielę?

Szukaj Odpowiedz

Offline _Mam_cie_na_hiT_