Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

UNIEWINIONY ban ok xd

Napisany przez ok xd, 07-05-2019, 23:05
UNIEWINIONY ban ok xd

Offline ok xd

#1
Nick w grze: ok xd
SteamID: STEAM_0:0:442018703
IP: 193.33.176.16:27015
Serwer: Centrum-cs [18+]
Link do Twojego bana (amxbans): http://centrum.xaa.pl/amxbans/ban_list.php?bid=32592
Dowody/świadkowie: http://248256.node8.pukawka.pl/hltv-1905...261060.zip
Opis sytuacji: 15:35 wchodzę na serwer, gram normalnie pare minut 16:30 trafiam trzy szczęsliwe hedy no i 17:00 mam już bana potem jeszcze od administratora zle słowa w moją strone poleciały ale na demku juz tego nie ma Smile






Szukaj

Offline PIZGATRON

#2
Definitywnie czyste demko, akurat 3 sie ustawili w linii i siadly głowy.

Apeluje do adminów, żeby oglądali dłużej graczy, a nie dawali bany po 1 akcji.

UB

/close






Szukaj


Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości