$OLDIER

Witam szanowne grono pedagogiczne

Recommended Posts

Chciałbym przywitać się wyjątkowo, choć rzadko to robię w tych działach, ale może to uratuje kolejną sieć przed upadkiem??

Mam na imię Daniel, lat 25, pochodzę ze wspaniałej miejscowości o wdzięcznej nazwie choć może nieco kontrowersyjnej w dzisiejszych czasach - Turek. Zaś obecnie okupuje okolice Gliwic. Z wykształcenia... jeszcze nie jestem programistą, ale już nie długo.

Co lubię? PIWO, Zapiekanki, truskawki - to mi akurat do głowy przyszło. 

Czym się interesuję? Chyba was zaskoczę, jak powiem, że programowaniem. Zaczęło się od pisania pluginów do naszego najwspanialszego ZI.

Ale także dla równowagi interesuję się akrobatyką, planszówkami (nowoczesnymi), anime, książkami.

Lubię spędzać czas na rozrywce. Uwielbiam grać w bilarda, kręgle też fajne, spotkania przy planszówkach etc.

Witam raz jeszcze i życzę wszystkim miłego dnia :)

• Like 2

Witaj...

Witaj! Może dasz się wreszcie wyciągnąć na zjazd? :D Programowanie jest sexi.

Witaj

Uhuhu Witaj :)

To może popykasz z nami w chinczyka ?? ^^

• Like 1

Cześć :D

Siema

Siema :D

Programowanie jest sexi.

Śmiejesz się!

To może popykasz z nami w chinczyka ?? ^^

Wspominając o planszówkach miałem na myśli te bardziej ambitne :D Nie taakie losowe

• Like 1

Chciałbym przywitać się wyjątkowo, choć rzadko to robię w tych działach, ale może to uratuje kolejną sieć przed upadkiem??

Mam na imię Daniel, lat 25, pochodzę ze wspaniałej miejscowości o wdzięcznej nazwie choć może nieco kontrowersyjnej w dzisiejszych czasach - Turek. Zaś obecnie okupuje okolice Gliwic. Z wykształcenia... jeszcze nie jestem programistą, ale już nie długo.

Co lubię? PIWO, Zapiekanki, truskawki - to mi akurat do głowy przyszło. 

Czym się interesuję? Chyba was zaskoczę, jak powiem, że programowaniem. Zaczęło się od pisania pluginów do naszego najwspanialszego ZI.

Ale także dla równowagi interesuję się akrobatyką, planszówkami (nowoczesnymi), anime, książkami.