Sign in to follow this  
_Mam_cie_na_hiT_

Wspólne granie na Zombie Infection

Recommended Posts

Cześć wszystkim gram na ZI od chyba 6 lat gdy serwer był wiecznie zapchany, trzeba było kupować sloty. Zawsze gdy wchodziłem na serwer wiedziałem że będzie wesoło latające zombie po całej mapie od strzału w nich z shotgubna czy sama atmosfera. Sytuacja zaczęła się psuć w połowie 2017 roku gdy na serwerze było 15/32 os. aż do dziś kiedy n <3 ikt nie gra lub czasem jakiś przypadkowy gracz wpadnie i wyjdzie. Naprawdę tęsknie za czasami kiedy serwer był pełen zajebistych graczy. I tu mam prośbę do użytkowników forum, może byśmy się umówili ponownie na jakieś granko ? <3

Można pograć tylko pisz kiedy :D

Można pograć tylko pisz kiedy :D

Właśnie piszę by ustalić kiedy, tylko by było więcej os. :beka:. Mi pasują raczej weekendy.

Najwięcej ludzi jest dostępnych w weekendy.  Dodajcie się wszyscy do znajomych na Steam i zapraszajcie do gry.... Ja nic innego nie robię, jak tylko Wam spamuje zaproszeniami do gry i zawsze się wtedy zbiera jakaś 10 osobowa ekipa. Niestety w ten weekend będę nieosiągalna... Wspierać będę Was duchowo i puszczę sygnał na fanpage'u oraz grupach Steam ZI, gdzie mam prawa Administratorskie. Dajcie znać tylko, która godzinę mam wpisać w "ogłoszeniu". :) Po 15:00 w sobotę i niedzielę?

Najwięcej ludzi jest dostępnych w weekendy.  Dodajcie się wszyscy do znajomych na Steam i zapraszajcie do gry.... Ja nic innego nie robię, jak tylko Wam spamuje zaproszeniami do gry i zawsze się wtedy zbiera jakaś 10 osobowa ekipa. Niestety w ten weekend będę nieosiągalna... Wspierać będę Was duchowo i puszczę sygnał na fanpage'u oraz grupach Steam ZI, gdzie mam prawa Administratorskie. Dajcie znać tylko, która godzinę mam wpisać w "ogłoszeniu". :) Po 15:00 w sobotę i niedzielę?

To może za dwa tygodnie w weekendzik (jak masz czas, chce by było jak najwięcej ludzi). Jaka grupa na steam czemu ja od kilku lat o niej nic nie wiem  :beka: