SATUK

Co o mnie myślicie?

Recommended Posts

Nie znam się za bardzo z każdym  ale można pisać na jaka osobę wyglądam z chęcią poczytam :)

Pozdro dla każdego 

Edited by SATUK

@Satuk,

Pojawiasz się na naszym forum, oferujesz swoją pomoc, chcesz nawiązać z nami wspolprace, ok.... zgłaszasz się, prowadzimy na priv „konwersacje”, wymieniamy się wiadomościami, ja przedstawiam Ci swój punkt widzenia, informuje Ciebie jakie „warunki” należało by spełnić...(a nie było ich wiele...był tylko jeden – dać się lepiej poznać!) Choć nie miałem za bardzo czasu, odpisałem Ci prawie na wszystkie wiadomośći. Pięciokrotnie, albo i więcej razy ... tłumaczyłem Ci, że nie moge przyznać Ci na razie, żadnych uprawnień, nie w taki sposob....ponieważ Ciebie nie znam, nie mam zielonego pojęcia kim jesteś, co masz w glowie, co sobą reprezentujesz...no po prostu Ciebie nie znam.... Zasugerowałem Ci, żebyś „zakręcił” się troche na forum, poudzielał się, dał się lepiej poznać. A Ty co robisz? Walisz z grubej rury, zakładasz temat w najlepszym możliwym dziale...”gracze o graczach” - ”co o mnie myślicie”....nosz kurde... nie uważasz że cos tu jest nie halo? Czego się spodziewałeś? Wiesz...ja bym nawet się tego nie czepiał, założyłeś tam temat ok, ale...powiedz co ja mam sobie o Tobie pomyśleć kiedy wysyłasz mi taką wiadomość: 

https://iv.pl/image/GrrIKBd