Sign in to follow this  
kl4udi4

Tak o.

Recommended Posts

Twoje imię: Klaudia

Ile masz lat: 24

Kontakt (GG/Steam/Skype/Inny komunikator): GG w 2020r, to na pewno piękny komunikator, ale preferuję Steam/PW.

Czym zajmujesz się na co dzień (napisz parę zdań o sobie): Studiuję. No i właśnie w obecnej sytuacji mam trochę za dużo czasu na inne rzeczy, więc mogę pierdyknąć parę wywiadzików i artykułów, jeśli komuś chce się to czytać. Właśnie od godziny prowadzę wywiad ze @skrimuu więc mam już coś do wrzucenia. (Za dużo czasu, za mało zajęć, essa. Ile można biegać z tym karabinem po Mirage).

Czy, posiadasz jakiekolwiek doświadczenie związane z redaktorstwem: No ta, z wykształcenia socjolog.

Dlaczego akurat Ty: Nie uda mi się wygryźć zielonego z rangi, to chociaż pobawię się w niebieskiego.

Twoja opinia/uwagi na temat Centrum (co Ci się nie podoba, czy chciałbyś coś zmienić, poprawić, udoskonalić): Może lepiej nie.

• Like 1

Jestem na nie, bo chce znowu mnie się pozbyć.

• Zły 1

Godzinę temu, skrimuu napisał:

+1

• Super 1
  • Zły 1

Posted (edited)
Godzinę temu, skrimuu napisał:

+2, chodzą słuchy, że prawko na tiry w lejsach paprykowych znalazła

Edited by PIZGATRON
  • Like 1
  • Super 2
  • Zły 1

1 minutę temu, PIZGATRON napisał:

+2, chodzą słuchy, że prawko na tiry w lejsach paprykowych znalazła

+3 

Tutaj dowód dla tych co nie wierzą

• Super 1
  • Zły 1

Ale To Ty mi wjechałeś w naczepę, to bardzo nieprofesjonalny kierowca, który nadużywa prędkości. Jesteście wszyscy okropni!

• Haha 1

@up halo Panowie proszę tu o poważne wpisy i nierobienie śmietniku, moderatooorze @skrimuu

Żarty żarcikami, ale inne tematy zwykłych użytkowników są zamykane i usuwane. Dlaczego tu nie?;> Żartować sobie możemy przy okazji, ale prośba dodanie też normalnej odpowiedzi.