Sign in to follow this  
ETR

Zmiany 4fun

Recommended Posts

Posted (edited)

Siema mam propozycje co do 4funa

- Piecio sekundowe przenikanie przez druzyne podczas rozpoczecia rundy ( bo bardzo czesto ludzie blokuja na respawnie )

- Rozpoczecie runy po 1s/2s zawsze da to czas na "USTALENIE TAKTYKI" tak wiem ze kazdy kazdego slyszy ale bedzie czas na zastanowienie sie co kupic ]

- No i prosilbym o jakies roundsoundy ktore umila gre , tym ktorym sie ten pomysl <-- nie podoba zawsze jest opcja ich wylaczenia 

Pozdrawiam SKETR1337

Edited by ETR
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry pomysł, jestem za 😁

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1, 2 tak. 

Rsy na nie. Będą tydzień i się wszystkim znudzą. No i ktoś je musi zmieniać co jakiś czas :v

  • Like 1
  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, PIZGATRON napisał:

1, 2 tak. 

Rsy na nie. Będą tydzień i się wszystkim znudzą. No i ktoś je musi zmieniać co jakiś czas :v

@skrimuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również jestem za roundsoundem i mogę się nim zająć, ale ostateczna decyzja należy do @K7.

  • Super 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie też bym z chęcią zobaczył roundsoundy, może być śmieszniej :D
W najgorszej opcji można je wyłączyć, jak pisali wyżej ^^

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ETR, całkiem dobre pomysły - jestem za. :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jestem za 

Proponuję jeszcze dodać czas pokazany ile zostało do wybuchu bomby 

Edited by Mati947
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Szczerze, to przenikanie to by mogło zostać podczas całej rundy bo blokowanie jest nie tylko na początku  i przy okazji skończy się podsadzanie do kampienia :D 

Jak komuś RSy nie odpowiadają nich sobie wpisze do cfg  na stałe mp3volume 0 i gitara :D

 

noo ... @ETR czasem coś mądrego przyjdzie Ci do głowy :D

Jestem za :D

 

Edited by ify
  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, ify napisał:

Szczerze, to przenikanie to by mogło zostać podczas całej rundy bo blokowanie jest nie tylko na początku  i przy okazji skończy się podsadzanie do kampienia :D 

Jak komuś RSy nie odpowiadają nich sobie wpisze do cfg  na stałe mp3volume 0 i gitara :D

 

noo ... @ETR czasem coś mądrego przyjdzie Ci do głowy :D

 

JCT

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z mojej strony uważam, że przenikanie do końca rudny będzie zbyt dużym ułatwieniem. :P

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

rs nie - będzie zbyt głośno!

Przenikanie parę sekund jak najbardziej za, często jest z tym problem na początku rundy szczególnie gdy serwer full. (Przenikanie na całą runde nie ma o czy mówić przecież na txt by się nie dało wchodzić XD)

mp_freezetime sekunda bądź dwie? Może być całkiem w porzadku. Irytujący jest fakt gdy starasz szybko kupić awp i kevlar, zanim dobiegniesz na miejsce ataku ktoś już jest wykampiony co idzie za tym że szanse nie są wyrównane dla osoby która nie kupiła zestawu.

Można przy okazji zmienić czas na kupowanie broni z 15sek, na 30. Często po chwilowym afk nie idzie kupić jakiejkolwiek broni a runda dopiero co się zaczęła.

 

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 godziny temu, Pablo napisał:

rs nie - będzie zbyt głośno!

(Przenikanie na całą runde nie ma o czy mówić przecież na txt by się nie dało wchodzić XD)

Mp3volume 0 i nie masz problemu 😋

Ulatwienie, ulatwieniem ... Wlasnie o to chodzi, że problem z teksturami, blokowaniem czy podsadzaniem by sie rozwiązal 😁  

Edited by ify
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

RS pewnie ze tak 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ify napisał:

Mp3volume 0 i nie masz problemu 😋

Ulatwienie, ulatwieniem ... Wlasnie o to chodzi, że problem z teksturami, blokowaniem czy podsadzaniem by sie rozwiązal 😁  

Taaak z blokowaniem ale podsadzanie to nie problem tylko atut na serwerze! Bez takich akcji będzie nudno i to ograniczanie kreatywności graczy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Pablo napisał:

Taaak z blokowaniem ale podsadzanie to nie problem tylko atut na serwerze! Bez takich akcji będzie nudno i to ograniczanie kreatywności graczy!

NAPISALEM ZE 5 SEKUNDOWE PRZENIKANIE NA RESPIE NIE PRZEZ CALA ROZGRYWKE 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, ETR napisał:

NAPISALEM ZE 5 SEKUNDOWE PRZENIKANIE NA RESPIE NIE PRZEZ CALA ROZGRYWKE 

Wiem,  odniosłem się do odpowiedzi Ify, 5sek jest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem za 😜

Share this post


Link to post
Share on other sites

1/2 jak najbardziej

RoundSound może być jeżeli nie będzie spowalniał pracy  serwera, zawsze można sobie to wyłączyć,

ale tak jak piszą wyżej  szybko się znudzą albo nie spodobają. Co tydzień ktoś by musiał robić nowe.

 

Ja osobiście od siebie dodałbym asysty i dźwięki typu  :    Headshot! Double Kill! Multi Kill! Ultra Kill! M-M-M-M-Monsterkill killkill :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,2 jak najbardziej za

Przed rozpoczęciem rundy mozna nawet dac 5 sekund, a przenikanie przez modele druzyny dodac na stale. 

a co do roundsound to neutral

pozdrawiam najlepszy admin +18

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

- 5 sekundowe przenikanie, na początku rundy - jak najbardziej tak. Przez całą mapę myślę, że nie ma co ustawiać, trochę takie nienaturalne by to było... i też spore ułatwienie. A druga sprawa, co to za gra bez możliwości blokowania... :D 

 

- Odnośnie czasu na "swobodny" zakup broni (mp_freezetime,) można ustawić na próbę te 2 sekundy, ewentualnie później zwiększyć, albo zmniejszyć ten czas.

 

- Z tym roudsoundem na razie się wstrzymajmy. Wiem, że nie jest to żaden problem, bo każdy może sobie tę muzykę wyłączyć, ale jednak jest trochę z nim komplikacji. Już pomijając kwestie, że trzeba by go było często zmieniać, przygotowywać, wgrywać...wiem, wiem - jest osoba, które deklaruje swoją pomoc w tym zakresie, ale z roudsoundem wiążą się również inne rzeczy, chociażby pobieranie plików z serwera. O ile działa FastDL - nie ma z tym problemu, gorzej jak coś sie posypie...w przeszłości zdarzały się przypadki, że niektórym osobom czasami ten FDL się „bugował”, tak samo jak po wystąpieniu crash'a, również były problemy z pobieraniem plików z serwera...czasami może być to dość uciążliwe gdy trzeba czekać nie wiadomo ile czasu na pobranie plików ...wstrzymajmy się na razie z tym roundsoundem. A tak swoją drogą...na serwerze mamy tylu uzdolnionych „śpiewaków”, wokalistów i innych cudaków, że tak na dobra sprawę ten roudsound jest zbędny :D ...kwestia dogadania się kto w której rundzie śpiewa i gitara, bez żadnych komplikacji, pluginów, tworzenia playlist itp. itd. :D 

 

- Dźwięki typu „headshot”, „double kill”... mają swoich zwolenników jak i przeciwników. Jeżeli chodzi o mnie - jakoś za nimi nie przepadam... i tez wydaje mi się, że nie ma sensu i nie jest najlepszym pomysłem aby je wgrywać na serwer, tym bardziej, że mamy włączony alltalk, za głośno by było...

- Na Forum jeszcze gdzieś przewinął sie wątek, "czas kupowania broni na respie"... zgadza sie, obecnie jest to 15 sekund i jest to zdecydowanie za mało, wydłużymy ten czas do 30-45 sekund.

Dzięki za Wasze propozycje....o tej muzyce na serwerze jeszcze pomyślimy.

Off

  • Super 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this