Sign in to follow this  
Ared

Serwer TS3?

Recommended Posts

Witam, poszukuję sieci serwerów, do której mógłbym dołączyć ze swoim serwerem TS3.
Korzystając z okazji aktualnego braku takowego serwera chciałbym spróbować u was.

Dane Właściciela:

1. Nick: Ared

2. Data urodzenia: 29.10.2000

3. Kontakt: Forum, https://steamcommunity.com/id/Ared44

4. Dlaczego wybrałeś Centrum: Poszukuję sieci, która nie ma serwera TS3, bądź potrzebuje technika z dużym doświadczeniem. Sam wygląd sieci wygląda całkiem obiecująco, nie bije po oczach, jest czyste i przejrzyste. Mam nadzieję, że użytkownicy tutaj również są niczego Sobie ;)

5. Kilka słów o sobie (opcjonalnie): Nazywam się Hubert, mam 20 lat i jestem pasjonatem informatyki wybierającym się na studia w zakresie informatyki technicznej. Z TeamSpeak'a korzystam od dzieciństwa, mam w nim już około 9 lat doświadczenia. Swoich serwerów, które prowadziłem nie zliczę już na palcach, więc mogę śmiało stwierdzić, że mam wysokie doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu oraz w części technicznej.

Dane Serwera:

1. Hosting Serwera: Net-Speak

2. Rodzaj Serwera (CS 1.6/CS:GO): TS3

3. Rodzaj Moda: ---

4. Liczba Slotów: 32

5. Staż Serwera: Od 01.01.2019r.

6. Link do Gametrackera: https://www.gametracker.com/server_info/178.217.188.11:9987/

7. Ilość aktywnych adminów: 1

8. Czy serwer wymaga wsparcia technicznego: Nie

9. Czy serwer wymaga wsparcia finansowego: Nie